İTİMAT GLOBAL'DEN "İNSAN KAYNAKLARI UZMANLIK" EĞİTİMİ


İNSAN KAYNAKLARI UZMANLIĞI
HAFTA İÇİ EĞİTİM PROGRAMI

 İnsan Kaynakları Yönetimi konularının ele alındığı eğitim için kayıtlarımız başlamıştır. 

Sertifika düzenlenecektir.
Amaç:

Şirketlerin İnsan Kaynakları Bölümlerine uzman profesyoneller yetiştirmektir. Eğitimin sonunda tüm katılımcılar stratejik açıdan insan kaynaklarını ele alabilecek, yorumlayabilecek ve görev yaptıkları şirketlerde tüm İnsan Kaynakları Sistemlerini kurabilecek donanıma sahip olacaklardır.

Katılımcı Profili:

Kariyerine İnsan Kaynakları alanında yön vermek isteyenler, Kurumlarda İnsan Kaynakları Uzmanı olup kendini geliştirmek isteyenler, İnsan Kaynakları konusunda kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler, Farklı birimlerde ve mesleklerde olup ekip yöneten tüm yöneticiler.
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun /mezun olabilecek adaylar, İnsan Kaynakları ve Personel Yönetimi Konusunda Kariyer yapmak isteyenler,
Eğitim kayıt bilgileri ve eğitim içeriği detaylı olarak aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

Eğitim Tarihi: 22 Temmuz 2019 Pazartesi / 25 Temmuz 2019 Perşembe/ (4 gün)
Eğitim Saati: 13:00-17:00
Eğitim Adresi: İçerenköy Mah. Değirmenyolu Cad. Kutay İş Merkezi D Blok Kat:2 Ataşehir/İSTANBUL

Eğitimci: Filiz ERBOĞA- İK Danışmanı/Profesyonel Koç

Eğitim ücreti 1.000,00 TL + KDV’dir. Eğitim dokümanları ve ikramlar ücrete dahildir.

Katılım eğitim salonu kapasitesi ile sınırlı olacağından kayıtlar öncelik esasına göre gerçekleştirilecektir. Kaydınızı LCV yaparak gerçekleştirmeniz rica olunur.

IBAN NO:
İş Bankası-Erenköy Şb. TR720006400000110180698364

LCV: Deniz TOROS- Tel: 02165744555
E-posta: deniztoros@itimatglobal.com
                                                             
                       
EĞİTİM İÇERİĞİ

1. MODÜL
İnsan Kaynakları Yönetimi ve Fonksiyonları
İnsan Kaynakları Politikaları
İnsan Kaynakları Yönetiminin Hukuki Boyutları
İş Hukuku ve Kaynakları
Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu ve Uygulamaları
İş sözleşmesi, Disiplin Yönetmeliği ve çalışma şartlarının ilişkilendirilmesi

2. MODÜL
İşe Alım ve Mülakat Teknikleri
Eğitim ve Gelişim Yönetimi
Kurum Kültürü ve Çalışan Memnuniyeti

3. MODÜL
Performans Değerlendirme Sistemi
Ücret Yönetim Sistemi
Kariyer Yönetim Sistemi

4. MODÜL
Bordro ve Özlük İşleri
Bordro Hakkında Genel Bilgilendirme
Bordro da Olması Gereken Asgari ve Yasal Bilgiler
Uygulayıcıların Programa Doğru Veri Girişi ve Önemi
Yasal Parametreler
Kıdem, ihbar, fazla mesai, bordro hesaplamaları örnek uygulamalar,
Bordro ya ilişkin Yasal Bildirimler ve Süreleri
Özlük Dosyası Oluşturma
Özlük Dosyalarında Olması Gerekenler
Ücret ve Ücret Uygulamaları
Fazla Çalışma Uygulamaları
İşe Giriş İşlemleri
İşten Ayrılma İşlemleri
E-Bildirge

GÜNCEL KONULAR
Kişisel Verileri Koruma Kanununun İK Yönetimi açısından değerlendirilmesi,

KAPANIŞ VE TAVSİYELER

Uygulamaya Yönelik Tavsiyeler
Çözüm Yöntemleri ve Sorunlara Yaklaşım Esasları