TEŞEKKÜR


İnsan Kaynakları Yönetiminin Hukuki Boyutlarının tüm ayrıntılarıyla ele alındığı eğitimi 01.12.2018 tarihinde, İtimat Global'in toplantı salonunda gerçekleştirdik.  

Katılımlarıyla çok verimli bir eğitim programı yaşadığımızı düşündüğüm değerli konuklarım; BETÜL GÜNDÜZ, DİLEK AKKOŞ, ESRA DEĞERLİ, ŞEBNEM ÖZ, BURAK ÇOLAK, MERVE YILDIR, MAHMUTCAN OĞULCAN DURSUN, SEVİNÇ ALAGÖZ, AHMET EYÜP UÇMAK, ERHAN ERSOY, İLHAMİ ÇETİNER, NECMİYE İNAN, ORHAN TÜLEK, DENİZ TOROS ve
MAKBULE DURSUN'a çok teşekkür ediyorum. Kendilerini ayrı ayrı tanımaktan mutluluk duyduğumu belirterek gelecek eğitimlerde tekrar görüşmek arzusuyla çalışma yaşamlarında başarılar diliyorum.

Sayın Yöneticim AYDIN DEDE'ye, İTİMAT ekibimizden ELVAN DEDE ve YEŞİM ERTUĞRUL'a eğitim programımıza katılım ve desteklerinden dolayı özellikle teşekkür ediyorum. 

Sonraki eğitimlerde tekrar birlikte olmak üzere saygılarımla...



FİLİZ ERBOĞA
İK Danışmanı - Profesyonel Koç

Yerel Basından..
http://www.niksardanismend.com/haber/7730/insan-kaynaklari-egitiminde-niksarli-basarisi.html